سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محرم آمد و ماه عزا شد

ارسال شده توسط خبرنگار در 90/8/23:: 9:15 صبح

السلام علیک یا ثار الله و ابن ثاره السلام عیلک یا وارث آدم یا حسین ابن علی ایها الشهید ایها المظلوم یابن رسول الله.

 

محرم در فرهنگ اسلامی یک تاریخ زنده، یک انقلاب خونین، یک مظلومیت آشکار و یک مجموعه‌ی از حماسه های بی نظیر است. محرم ماه خداست. ماه که خون خدا بر زمین ریخت و بهترین بندگان خدا در دست بدترین موجودات زمینی به شهادت رسید. ماه محرم فصل شکفتن لاله های مقاومت خونین اسلام است.همان گونه که سرآغاز زوال حاکمیت های فاسد نیز است.

www_armans.info



کلمات کلیدی :

مراقب خود و فرزندان خود باشیم

ارسال شده توسط خبرنگار در 90/8/12:: 12:48 عصر

 

 

با فرارسیدن فصل سرما شیوع بیماری آنفلوانزا و سرماخوردگی بسیار است .

آنفلوانزا شایعترین بیماری ویروسی فصل سرما است که دستگاه‌ تنفسی ‌را درگیـر می‌کند و شدیدا مسری است. ‌مدت‌ زمان‌ شروع‌ علایم‌ از زمان‌ وارد شدن‌ ویروس‌ به‌ بدن‌ 48-24 ساعت‌ است‌. سه‌ نوع‌ اصلی‌ ویروس‌ آنفلوانزا (A,B,C  ) وجود دارد، اما این‌ ویروسها توانایی‌ جهش‌ به‌ انواع‌ گوناگونی‌ را دارند. شیوع‌ ناگهانی‌ انواع‌ مختلف‌ آنفلوانزا تقریباً هر زمستان‌ رخ‌ می‌دهد ولی شدت‌ آنها متفاوت‌ است‌.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :


ناامنی جاده سیاهو نگران کننده است

ارسال شده توسط خبرنگار در 90/8/4:: 7:52 صبح

جاده سیاهو با فاصله 15 کیلومتری از دو راهی خوشنگان (محمد تبعیدی) تا خود مرکز سیاهو یکی از جاده های قدیمی است این جاده تا کنون بدون اصلاحات جدی بوده و به خاطر عرض کم و ناهمواری ها خطرات زیادی را بدنبال دارد  همانند جاده سرخون ، خورگو ، قلعه قاضی ، و...

متاسفانه با توجه به خلوت بودن ساعات آخر شب و ساعات بامداد افراد راهزن و شرور که از مناطق شرق کشور وارد این منطقه می شوند در بعضی اوقات با ترفندهای مختلف و مسلحانه اقدام به اخاذی و ربودن وسایل نقلیه و حتی ضرب و شتم افراد پرداخته و گاهاً اقدام به قتل مینمایند در سالهای اخیر چند مورد از موارد نیز به نیروهای انتظامی حاضر در منطقه گزارش شده و مورد پیگیری جد این ارگان قرار گرفت.

به گفته یکی از مسئولین محلی و  اهالی منطقه در هفته گذشته درساعات بین 11 تا 12 شب یک خانم  به اتفاق چند مرد بصورت مسلحانه در حوالی دوراهی رودشور اقدام به بستن محور اصلی جاده سیاهو نموده که با هشیاری شخص موتور سواری که به موقع با گزارش خود ماموران منطقه را مطلع ساخته و در یک اقدام ضربتی این اشرار را دستگیر و به مراجع قانونی استان تحویل دادند .

بدینوسیله از شهروندان گرامی  درخواست میگردد در عبور مرور خود در ساعات خلوت و آخر شب دقت لازم را مبذول فرمایند تا انشاء الله شاهد هیچ حادثه ناگواری نباشیم. 



کلمات کلیدی :

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم

    خبر و رسانه